+46 (0) 8 - 28 26 33 info@ipool.se

300 ICA-handlare använder ipool

Se filmen om hur ICA effektivisera sin bemanning och personalkommunikation i butik.

”Vi på ICA Supermarket i Sveg är väldigt nöjda med ipool. Det underlättar fantastiskt mycket för oss. Vi i ledningen sparar enormt mycketid tack vare ipool och kopplingen med TIL-Tid. Även personalen är supernöjda med ipool. Den bästa digitala investeringen på många år!”
Sebastian Lindström

ICA Handlare, ICA Supermarket Sveg

Chefer sparar i snitt 18 timmar per månad

Mobilt på riktigt - var som helst, när som helst!

Ipool finns alltid tillgängligt via telefon, smartplatta eller dator för både chefer och personal. Bemanna butiken var som helst, när som helst.

Eliminera onödig administration - fokusera på driften!

Butikschefen undviker onödig administration och behöver inte ringa runt och jaga ersättare – med ipool bemannar du snabbt och enkelt lediga pass och hanterar de dagliga schemaförändingarna.

Enkelt för personalen

Personalen har alltid tillgång till sitt aktuella schema och kan själva boka in sig på lediga tider, ansöka om ledighet eller byta tider direkt i telefonen. Personalen kan ta del av viktig information och kommunicera med medarbetare och chefer.

Lyft över delar av ansvaret på personalen – men behåll kontrollen!

Kontakta oss idag så hjälper vi ditt företag att komma igång med ipool!

Läs mer om våra olika kunder:

Visiting Address

c/o iOffice
Olof Palmes gata 11
111 37 Stockholm

 

Sales

+46 (0) 8 - 28 26 33
info@ipool.se

 

Support

+46 (0) 8 - 28 26 33
support@ipool.se

Visiting Address

c/o iOffice
Olof Palmes gata 11
111 37 Stockholm

Sales

+46 (0) 8 - 28 26 33
info@ipool.se

Support

+46 (0) 8 - 28 26 33
support@ipool.se